In-store communication Campina

Shelf Tray

Help de consument uw product terug te vinden

Een SHELF TRAY is een geïntegreerde bewegwijzering die uw producten en ruimte op het rek accentueert. Uw merk wordt beter zichtbaar in de winkel dankzij onze on-shelf communicatieoplossing. Deze instore marketingtool plaatst uw product in de spotlights. Reclame die vlak voor uw product wordt geplaatst, biedt de laatste kans om de consument te overtuigen. Ook beter bekend als communicatie in de laatste meter.  

Een ‘shelf tray’-campagne kan worden ingezet om te communiceren over: nieuw product, promotie, nieuwe verpakking, korting  …

Marktcijfers

  • 1 op de 2 klanten wordt beïnvloed door in-store communicatie, wegwijzers en animatie in het verkooppunt*
  • 66% van de consumenten voelt zich nauwer verbonden met een merk dat communiceert in de winkel**
  • 46% van de consumenten vindt communicatie in het verkooppunt het nuttigst*

*POPAI 2016
**LISTEN « 
De perceptie die de consument heeft van een promotie » 2017

Waarom kiezen voor SHELF TRAY?

Laat uw producten opvallen in het rek
Versterkt uw imago en merk
Helpt consument om uw producten makkelijker te vinden in het rek
Dekking: België en Luxemburg
Toepasbaar in: FMCG-retailers (voeding en niet-voeding)