vision move

Vision move

Laat uw mediacampagne voortduwen door de consumenten in de winkel

Het VISION MOVE-netwerk is een OOH-oplossing (Out of Home) op een mobiele display. We brengen uw reclameboodschap aan op de winkelkarretjes in hypermarkten en supermarkten.

De consument rijdt rond met uw boodschap startende vanop de parking doorheen de ganse winkel. Een VISION MOVE-campagne heeft als doel de klant naar uw winkelrek te leiden en zo een mobiele merkbekendheid te creëren. Op deze manier heeft u een zeer groot bereik en dit in een beperkte zone. Uw boodschap blijft gedurende minstens 3 weken zichtbaar op de winkelkarretjes. Een consument heeft zijn winkelkarretje gemiddeld 40 tot 45 minuten bij zich. 

  • Netwerk van 463 verkooppunten van Carrefour   
  • Meer dan 19.500 winkelkarretjes 
  • Looptijd van de campagne: 3 weken 

Marktcijfers

  • 46% van de consumenten koopt opnieuw een product voorgesteld via Vision Move*
  • >1.000.000 mensen gebruiken een winkelkarretje tijdens het winkelen**
  • 19.500 winkelkarretjes**

*LISTEN « De perceptie die een consument heeft bij een promotie » 2017
**HighCo 2016

Waarom kiezen voor VISION MOVE?

Herhaling van uw boodschap en campagne
Lange blootstellingsduur (gemiddeld 40 à 45 minuten)
Leidt de klant van de parking naar uw producten
Promotieondersteuning en herinnering aan uw mediacampagne
Boodschap aanwezig tijdens de volledige duur van het winkelbezoek