vision kiosk ooh makro pos drive-to store media digital screen

VISION KIOSK MAKRO

Communiceer op de beste plaats aan de ingang van de winkel net voor de aankoop

VISION KIOSK is een in-store netwerk van digitale schermen. De Kiosk is een Digital Out Of Home medium (DOOH) dat gebruikt wordt om uw mediacampagnes zichtbaarheid te geven aan de ingang van de winkels. Vandaag is ons medianetwerk beschikbaar in alle 6 Makro winkelpunten. In totaal zijn er 7 schermen ter beschikking.

De Vision Kiosks staan vlak bij de ingang van het verkooppunt. De consument kan het toestel niet ongezien voorbij stappen. De impact van dit communicatieproduct is enorm groot: 100% bereik van de bezoekersstroom. Elke kiosk is een totem met een dubbel scherm. De totem wordt strategisch geplaatst om de aandacht te trekken van de volledige bezoekersstroom.

Bovenaan bevindt zich een groot 55 inch HD-scherm om reclame-  en promotieboodschappen te verspreiden waarvan de impact verzekerd is. Dankzij dit scherm geniet u van kwaliteitsvolle reclameruimte en dit vlak voordat de klant de winkel binnenstapt. Onderaan vindt u de CASH KIOSK, een interactief scherm waarlangs de consument onder andere een Makro dagpas kan printen. 

Dankzij het programmeerbare systeem kunnen we op het juiste moment de juiste boodschap verspreiden. 

  • 6 Makro verkooppunten 
  • 7 schermen 
  • 100% bereik bezoekersstroom
  • Looptijd van de campagne: 1 week communicatie  

Marktcijfers

  • 66% van de consumenten voelt zich nauwer verbonden met een merk dat communiceert in de winkel*
  • 400% meer views dans met een statisch affiche**
  • 63% van de consument voelt zich meer aangetrokken door Digital Signage***

*LISTEN « Perceptie die de consumenten hebben van promotie » 2017
**Club Digital Media
*** ASUS 2016 - Arbitron

Waarom kiezen voor VISION KIOSK?

57.750 spots per campagne
70.000 RPP
82.790 impressies
Strategische locatie van het scherm aan de ingang van de winkels
U bereikt 100% van de bezoekersstroom
DOOH-medianetwerk
Dynamiek van een interactieve kiosk
Grote impact van in-store digitale schermen
Creatieve advertentiemogelijkheden