Vision kiosk

Vision Kiosk

Communiceer op de beste plaats aan de ingang van de winkel net voor de aankoop

VISION KIOSK is een in-store netwerk van digitale schermen. De Kiosk is een Digital Out Of Home medium (DOOH) dat gebruikt wordt om uw mediacampagnes zichtbaarheid te geven aan de ingang van de winkels. Vandaag is ons medianetwerk beschikbaar in 94 Carrefours. Er zijn 137 schermen ter beschikking.

De Vision Kiosks staan vlak bij de ingang van het verkooppunt. De consument kan het toestel niet ongezien voorbij stappen. De impact van dit communicatieproduct is enorm groot: 100% bereik van de bezoekersstroom. Elke kiosk is een totem met een dubbel scherm. De totem wordt strategisch geplaatst om de aandacht te trekken van de volledige bezoekersstroom.

Bovenaan bevindt zich een groot 55 inch HD-scherm om reclame-  en promotieboodschappen te verspreiden waarvan de impact verzekerd is. Dankzij dit scherm geniet u van kwaliteitsvolle reclameruimte en dit vlak voordat de klant de winkel binnenstapt. Onderaan vindt u de CASH KIOSK, een interactief scherm waarlangs de consument coupons en €5 bonnen van Carrefour kan afdrukken. 

Dankzij het programmeerbare systeem kunnen we op het juiste moment de juiste boodschap verspreiden. 

  • 94 verkooppunten van Carrefour = 45 Hypermarketen Carrefour + 39 Carrefour Market + 10 Carrefour Market Groupe Mestdagh
  • 137 schermen 
  • 100% bereik bezoekersstroom
  • Looptijd van de campagne: 1 week communicatie  

Marktcijfers

  • 66% van de consumenten voelt zich nauwer verbonden met een merk dat communiceert in de winkel*
  • 400% meer views dans met een statisch affiche**
  • 63% van de consument voelt zich meer aangetrokken door Digital Signage***

*LISTEN « Perceptie die de consumenten hebben van promotie » 2017
**Club Digital Media
*** ASUS 2016 - Arbitron

Waarom kiezen voor VISION KIOSK?

1.085.040 spots per campagne
1.350.000 RPP (een gemiddelde consument gaat 2,6 keer per week naar een verkooppunt - niet enkel in Carrefour)
1.521.000 impressies
Strategische locatie van het scherm aan de ingang van de winkels
U bereikt 100% van de bezoekersstroom
DOOH-medianetwerk
Dynamiek van een interactieve kiosk
Grote impact van in-store digitale schermen
Creatieve advertentiemogelijkheden